Pytania i odpowiedzi
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
- Wysyłka
- Płatności
- Zwroty
- Produkty
-
Kiedy zostanie wysłane zamówienie?
Zamówienia wysyłamy w 1 dzień roboczy. Zamówienia złożone do godz 15.00 będą wysłane tego samego dnia.
-
Ile kosztuje dostawa?
Dostawa do paczkomatu to koszt 12.99 PLN.
Dostawa kurierem to koszt 15.99 PLN.
Przy zamówieniach powyżej 200 PLN, dostawa jest darmowa.
-
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Płatności w naszym sklepie są realizowane za pomocą PayNow. Wystarczy dodać produkt do koszyka i postępować zgodnie z krokami, które pojawią się na ekranie.
-
Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?
Jeśli z jakiegokolwiek powodu w sklepie nastąpi problem z płatnością, można też dokonać płatności tradycyjnym przelewem.
Dane do przelewu:
Jaśnie Plan Joanna Kotecka
23 1140 2004 0000 3202 8276 7364
Ważne: W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
-
Czy mogę dokonać zwrotu?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przesyłki. Produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi nadawać się do ponownej sprzedaży.
Wyślij do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl aby rozpocząć proces zwrotu. Podaj numer zamówienia i poinformuj nas o tym, że chcesz dokonać zwrotu.
Następnie odeślij produkt na adres firmy wysyłkowej, z którą współpracujemy.
Adres firmy wysyłkowej: Makana Sp. Z.o.o. Zielniczki 5, 63-000 Zielniczki.
-
Jak mogę dokonać reklamacji?
Jeśli otrzymamy produkt posiada wady, które nie zostały zauważone przez nas na etapie pakowania zamówienia, napisz do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl. Podaj numer zamówienia i załącz zdjęcie wady.
-
Gdzie można kupić Wasze produkty?
Nasze produkty można kupić:
- Przez nasz sklep internetowy
- Przez inne sklepy internetowe, np. Empik, Papierniczeni, Rzeczownik, Paperconcept.
- W sklepach stacjonarnych, których listę znajdziecie tutaj.