Pytania i odpowiedzi
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Kiedy zostanie wysłane zamówienie?
Zamówienia wysyłamy w 1 dzień roboczy. Zamówienia złożone do godz 15.00 będą wysłane tego samego dnia.
Ile kosztuje dostawa?
Dostawa do paczkomatu to koszt 12.99 PLN.
Dostawa kurierem to koszt 15.99 PLN.
Przy zamówieniach powyżej 200 PLN, dostawa jest darmowa.
-
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Płatności w naszym sklepie są realizowane za pomocą PayNow. Wystarczy dodać produkt do koszyka i postępować zgodnie z krokami, które pojawią się na ekranie.
-
Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?
Jeśli z jakiegokolwiek powodu w sklepie nastąpi problem z płatnością, można też dokonać płatności tradycyjnym przelewem.
Dane do przelewu:
Jaśnie Plan Joanna Kotecka
23 1140 2004 0000 3202 8276 7364
Ważne: W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
-
Czy mogę dokonać zwrotu?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przesyłki. Produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi nadawać się do ponownej sprzedaży.
Wyślij do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl aby rozpocząć proces zwrotu. Podaj numer zamówienia i poinformuj nas o tym, że chcesz dokonać zwrotu.
Następnie odeślij produkt na adres firmy wysyłkowej, z którą współpracujemy.
Adres firmy wysyłkowej: Makana Sp. Z.o.o. Zielniczki 5, 63-000 Zielniczki.
-
Jak mogę dokonać reklamacji?
Jeśli otrzymamy produkt posiada wady, które nie zostały zauważone przez nas na etapie pakowania zamówienia, napisz do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl. Podaj numer zamówienia i załącz zdjęcie wady.
-
Gdzie można kupić Wasze produkty?
Nasze produkty można kupić:
- Przez nasz sklep internetowy
- Przez inne sklepy internetowe, np. Empik, Papierniczeni, Rzeczownik, Paperconcept.
- W sklepach stacjonarnych, których listę znajdziecie tutaj.