Dostawa, płatności, zwroty
Tu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące dostawy, płatności, zwrotów i reklamacji.
- Wysyłka
- Płatności
- Zwroty
Wysyłka
Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Współpracujemy z firmą InPost – oferujemy dostawy kurierem i do paczkomatów.
Koszty dostawy
Dostawa do paczkomatu to koszt 11.99 PLN
Dostawa kurierem to koszt 14.99 PLN
Przy zamówieniach powyżej 200 PLN, dostawa i do paczkomatu i kurierem jest darmowa.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Miejsce odbioru to nasze biuro: Kraków, ul. Filarecka 2b/16, 30-110.
Płatności
Płatności w naszym sklepie są realizowane za pomocą Pay Now. Można zapłacić blikiem, kartą lub logując się na stronę swojego banku. Wystarczy dodać produkt do koszyka i postępować zgodnie z krokami, które pojawią się na ekranie.
Przelewy Tradycyjne
Jeśli z jakiegokolwiek powodu w sklepie nastąpi problem z płatnością, można też dokonać płatności tradycyjnym przelewem.
Dane do przelewu:
Tadeusz Kamiński
65 1140 2004 0000 3402 7929 4201
Ważne: W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Polityka Zwrotów
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przesyłki. Produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi nadawać się do ponownej sprzedaży.
Wyślij do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl aby rozpocząć proces zwrotu. Podaj numer zamówienia i poinformuj nas o tym, że chcesz dokonać zwrotu.
Następnie odeślij produkt na adres biura Jaśnie Plan lub do naszego pobliskiego paczkomatu.
Adres biura: Filarecka 2b/16, 30-110, Kraków
Adres paczkomatu: KRA947.
Reklamacje
Jeśli otrzymamy produkt posiada wady, które nie zostały zauważone przez nas na etapie pakowania zamówienia, napisz do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl. Podaj numer zamówienia i załącz zdjęcie wady.