Dostawa, płatności, zwroty
Tu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące dostawy, płatności, zwrotów i reklamacji.
- Wysyłka
- Płatności
- Zwroty
Wysyłka
Zamówienia wysyłamy w 1 dzień roboczy. Zamówienia złożone do godz 15.00 będą wysłane tego samego dnia.
Koszty dostawy
Dostawa do paczkomatu to koszt 12.99 PLN
Dostawa kurierem to koszt 15.99 PLN
Przy zamówieniach powyżej 200 PLN, dostawa i do paczkomatu i kurierem jest darmowa.
Płatności
Płatności w naszym sklepie są realizowane za pomocą Pay Now. Można zapłacić blikiem, kartą lub logując się na stronę swojego banku. Wystarczy dodać produkt do koszyka i postępować zgodnie z krokami, które pojawią się na ekranie.
Przelewy Tradycyjne
Jeśli z jakiegokolwiek powodu w sklepie nastąpi problem z płatnością, można też dokonać płatności tradycyjnym przelewem.
Dane do przelewu:
Jaśnie Plan Joanna Kotecka
23 1140 2004 0000 3202 8276 7364
Ważne: W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Polityka Zwrotów
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przesyłki. Produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi nadawać się do ponownej sprzedaży.
Wyślij do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl aby rozpocząć proces zwrotu. Podaj numer zamówienia i poinformuj nas o tym, że chcesz dokonać zwrotu.
Następnie odeślij produkt na adres firmy logistyczno wysyłkowej, z którą współpracujemy.
Adres do zwrotów: Makana Sp. z.o.o., Zielniczki 5, 63-000 Zielniczki.
Reklamacje
Jeśli otrzymamy produkt posiada wady, które nie zostały zauważone przez nas na etapie pakowania zamówienia, napisz do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl. Podaj numer zamówienia i załącz zdjęcie wady.