Pytania i odpowiedzi
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Kiedy zostanie wysłane zamówienie?
Zamówienia wysyłamy w 1 dzień roboczy.
Czy wysyłamy zamówienia za granicę?
Tak, wysyłamy do następujących krajów Unii Europejskiej:
Koszty dostawy pojawią się przy składaniu zamówienia, po podaniu adresu dostawy. Jeśli Twój kraj nie znajduje się na naszej liście, skontaktuj się z nami.
Ile kosztuje dostawa krajowa?
Dostawa do paczkomatu Orlen to koszt 10.99 PLN.
Dostawa do paczkomatu InPost to koszt 12.99 PLN.
Dostawa kurierem InPost lub DPD to koszt 15.99 PLN.
Dostawa kurierem DHL to koszt 14.99 PLN
Przy zamówieniach powyżej 199 PLN, dostawa krajowa jest darmowa.
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Płatności w naszym sklepie można dokonać za pomocą karty, Blik, Przelewy24, Apple Pay, Google Pay i Klarna. Wystarczy dodać produkt do koszyka i postępować zgodnie z krokami, które pojawią się na ekranie.
Czy mogę dokonać zwrotu?
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przesyłki. Produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi nadawać się do ponownej sprzedaży.
Wyślij do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl aby rozpocząć proces zwrotu. Podaj numer zamówienia i poinformuj nas o tym, że chcesz dokonać zwrotu.
Następnie odeślij produkt na adres firmy wysyłkowej, z którą współpracujemy.
Adres firmy wysyłkowej: Makana Sp. Z.o.o. Zielniczki 5, 63-000 Zielniczki.
Jak mogę dokonać reklamacji?
Jeśli otrzymamy produkt posiada wady, które nie zostały zauważone przez nas na etapie pakowania zamówienia, napisz do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl. Podaj numer zamówienia i załącz zdjęcie wady.
Gdzie można kupić Wasze produkty?
Nasze produkty można kupić: