Jaśnie Plan
Bag icon

0

Bars icon Close icon
Search Icon
  • Strona główna
  • Sklep
  • O nas
  • Gdzie kupić
  • Kontakt

Twój Koszyk

Close icon

Loading

Suma:

0,00 zł
Zobacz Koszyk Zamów
Pusty koszyk

Twój koszyk jest pusty

Jaśnie Plan
  • Strona główna
  • Sklep
  • O nas
  • Gdzie kupić
  • Kontakt
Koszyk

0

Twój Koszyk

Close icon

Loading

Suma:

0,00 zł
Zobacz Koszyk Zamów
Pusty koszyk

Twój koszyk jest pusty

Pytania i odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  • Wysyłka
  • Płatności
  • Zwroty
  • Produkty
  • Kiedy zostanie wysłane zamówienie?

    Plus

    Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

  • Ile kosztuje dostawa?

    Plus

    Dostawa do paczkomatu to koszt 11.99 PLN

    Dostawa kurierem to koszt 14.99 PLN

    Przy zamówieniach powyżej 200 PLN, dostawa i do paczkomatu i kurierem jest darmowa.

  • W jaki sposób mogę dokonać płatności?

    Plus

    Płatności w naszym sklepie są realizowane za pomocą PayNow. Wystarczy dodać produkt do koszyka i postępować zgodnie z krokami, które pojawią się na ekranie.

  • Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem?

    Plus

    Jeśli z jakiegokolwiek powodu w sklepie nastąpi problem z płatnością, można też dokonać płatności tradycyjnym przelewem.

    Dane do przelewu:

    Jaśnie Plan Joanna Kotecka

    23 1140 2004 0000 3202 8276 7364

    Ważne: W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

  • Czy mogę dokonać zwrotu?

    Plus

    Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przesyłki. Produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi nadawać się do ponownej sprzedaży.

    Wyślij do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl aby rozpocząć proces zwrotu. Podaj numer zamówienia i poinformuj nas o tym, że chcesz dokonać zwrotu.

    Następnie odeślij produkt na adres firmy wysyłkowej, z którą współpracujemy.

    Adres firmy wysyłkowej: Makana Sp. Z.o.o. Zielniczki 5, 63-000 Zielniczki.

  • Jak mogę dokonać reklamacji?

    Plus

    Jeśli otrzymamy produkt posiada wady, które nie zostały zauważone przez nas na etapie pakowania zamówienia, napisz do nas maila na adres kontakt@jasnieplan.pl. Podaj numer zamówienia i załącz zdjęcie wady.

  • Gdzie można kupić Wasze produkty?

    Plus

    Nasze produkty można kupić:

    • Przez nasz sklep internetowy
    • Przez inne sklepy internetowe, np. Empik, Papierniczeni, Rzeczownik, Paperconcept.
    • W sklepach stacjonarnych, których listę znajdziecie tutaj.

 

Strony
  • Sklep
  • O nas
  • Gdzie kupić
  • Kontakt
Pomoc
  • Dostawy, płatności, zwroty
  • Pytania i odpowiedzi
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności

© 2023 Jaśnie Plan. Wszystkie Prawa Zastrzeżone.